خاطره مرحومه شجاع از شهید سپهبد صیاد شیرازی+ فیلم جزئیات مراسم خاکسپاری همسر شهید صیاد شیرازی پروژه روشن‌گری شریعتی گفتگو با رسول جعفریان درباره جریان روشن‌فکری در ایران نگهداری از قباله‌های ازدواج به قدمت ۵ قرن در کتابخانه رضوی همسر شهید سپهبد «علی صیادشیرازی» درگذشت اول ذی‌الحجه چه اعمال اختصاصی دارد؟ نحوه خواندن نماز (واعدنا موسی) دهه اول ذی‌الحجه + اعمال ماه ذی‌الحجه توصیه جدی سازمان حج به زائران در عربستان پرونده پرواز‌های ورودی از ایران به مدینه بسته شد (۱۸ خرداد ۱۴۰۳) مشهدالرضا(ع) سوگوار ابن‌الرضا(ع)؛ عرض ارادت زائران و مجاوران به امام مهربانی‌ها در سالروز شهادت جوادالائمه(ع) + فیلم نیت‌ها محترم، اما قفل فقط با کلید باز می‌شود مراسم تشییع پیکر مادر شهیدان «شعبانی» در مشهد برگزار شد الگوی جوان، امام‌جواد (ع) میزبانی ویژه حرم مطهر رضوی از زائران در سالروز شهادت جوادالائمه(ع) نگاهی به جلوه‌های شخصیتی امام جواد علیه السلام جزئیات برگزاری کارگاه‌های مشاوره قرائت قرآن و تصحیح قرائت نماز در حرم امام رضا (ع) ویژه برنامه‌های حرم مطهر رضوی به مناسبت شهادت حضرت امام جوادالائمه (ع) اعلام شد پایان بزرگترین رویداد قرآنی دانشگاهیان کشور در مشهد | رشد ۳۰ درصدی خانواده جامعه سلامت در جشنواره قرآن و عترت ورود نزدیک به ۸۰ درصد زائران ایرانی به سرزمین وحی (۱۶ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

«با هم غذا می‌خوریم» | ماجرای غذا خوردن امام رضا(ع) با غلامان، برای کودکان، کتاب شد

  • کد خبر: ۱۸۴۴۴۷
  • ۲۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۰
«با هم غذا می‌خوریم» | ماجرای غذا خوردن امام رضا(ع) با غلامان، برای کودکان، کتاب شد
کتاب «با هم غذا می‌خوریم» ویژه کودکان با محوریت بیان داستان غذا خوردن امام رضا(ع) با غلامان منتشر شد.

 به گزارش شهرآرانیوز، این داستان درباره مرد بلخی است که نمی‌خواست غلامان و خدمتکاران با امام رضا (ع) دور یک سفره بنشینند و غذا بخورند. اما امام با رفتار او مخالفت کرد. کودکان در این کتاب با روایت داستانی به بیانی ساده و روان با دلیل مخالفت امام رضا (ع) با مرد بلخی آشنا می‌شوند.  

این کتاب از مجموعه «قصـه‌های مثل مـاه» داستان‌هایی درباره زندگی پر برکت امام رضـا (ع) است که نویسنده اثر حسن احمدی نویسنده، آن را براساس یکی از روایات کتاب «اصول کافی» برای گروه سنی ۸ تا ۱۲ سال نوشته است.

کتاب «با هم غذا می‌خوریم» توسط موسسه انتشارات به نشر آستان قدس رضوی با تصویرگری معصومه حاجی وند، در ۲۴ صفحه، گلاسه، قطع وزیری، شمارگان ۲ هزار نسخه منتشر شده و با قیمت ۳۰ هزار تومان در فروشگاه‌های کتاب انتشارات به‌نشر در مشهد و سراسر کشور در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد. این اثر در دهه پایانی ماه صفر با تخفیف بیست درصدی به کودکان عرضه می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->